Farmorbritt

Alla inlägg under januari 2014

Av farmorbritt - 31 januari 2014 16:05

Vi var på stan o det fanns 2 tama renar. Söta. Har klappat dom.
Var på olika ärende.

Av farmorbritt - 31 januari 2014 11:13

 

 

Nu är det bara närmare o närmare till Thailand    Längtar!

I morgon ska vi bjuda vänner på middag. Det ska bli trevligt   

Jag ska snart iväg till stan för jag måste ta annan glasögonbågar grrrr eftersom den som jag fick passar inte för mig som ja ser nästan ingenting det är vad heter den

som finns på glasögon som kan justera som jag kan se

men det finns inte på plast bågar grrrr.

Jag kan inte ha metall pga allergisk. Dom har inte Titan. Dåligt.

Vi får se vad som händer.

 

Ha en skön dag!

Av farmorbritt - 27 januari 2014 10:47

Vi tycker Geocaching är jätterolig hobby vi är mkt ute o söker "skatt". Det ser ut så här


  


Vi brukar inte geocacha under vinter som är över  -10 och inte för MYCKET snö. Vi får försöka hitta en cache i Thailand när vi ska dit snart. Spännande.. 

 

Om ni vill veta mera om detta kolla www.geocaching.com

Lycka till!


Ha en bra dag! 



Av farmorbritt - 26 januari 2014 12:17


Vi har det mysigt på landet.
Synd att helgen har gått så fort snart sk vi hem.
ha en skön söndag.

Av farmorbritt - 21 januari 2014 09:50

 

Idag är det kramens dag.. Jag vill ge er massor extra kramar :)


Av farmorbritt - 20 januari 2014 17:58

 
Tiden går fort. Har köpt några saker som ska ta med Thailand. Stefan har skaffat en ny pass pga ny efternamnet.
Det är rätt skönt ute som det är mindre kallt än i går. 
 
Vi ska snart äta middag. Är hungrig det blir soppa med mackor. 
 
Ha en bra dag!

Av farmorbritt - 19 januari 2014 10:36

Åh jag saknar att läsa böcker meeeeen har tappat motivera jag vet inte hur jag ska sätta igång.
Har nyss druckit kaffe jättegott.

Ha en skön söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards