Farmorbritt

Alla inlägg under november 2014

Av farmorbritt - 26 november 2014 21:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av farmorbritt - 23 november 2014 02:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av farmorbritt - 19 november 2014 08:37

ska jag till kiropraktor det ska bli skönt att det blir gjorts innan vi åker bort på lördag. L Ä N G T A R.

Jag måste fixa en del i dag det är ganska mkt göra.

Ha en bra dag!


Av farmorbritt - 9 november 2014 18:08

 

Grattis på farsdag!


Ja jag kan inte gratulera min pappa på farsdagen i verkligen.

Men GRATTIS pappsen var du är någonstans nu.

Jag älskar dej.


   

Av farmorbritt - 6 november 2014 11:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av farmorbritt - 5 november 2014 14:51

Det har snöat i går och det blev vitt överallt på morgonen o solen sken. Det var så härligt.

Vi ska till dövförening i kväll det ska bli trevlig att umgås med andra vänner   .  Jag är så trött i dag men det gör inget. Har tvättat idag.

Ha en bra dag! 

 

Av farmorbritt - 2 november 2014 06:39

God morgon allihopa!
Det är lugn i trafiken. Jag håller på hämta min son på tågstation. Det har regnat i natt. Igår var jag o min vän ute o cachejakten det var kul
Ha en skön söndag.

Skapa flashcards