Farmorbritt

Alla inlägg under mars 2015

Av farmorbritt - 31 mars 2015 12:54

Hej

Jag är hemskt förkyld hoppas den blir bättre till torsdag för vi ska till Stockholm o hälsa på

min bror. Det ska bli roligt att åka bort ett tag. Längtar till semester i sommar vi ska resa bort.

Drömmer alltid om resor vill resa till höst vi får se om ekonomi tillräckligt o vill åka en veccka i varm land o sen nästa år kanske kanske till Thailand.


Ha en skön dag! 

Av farmorbritt - 25 mars 2015 08:48

God morgon!

Vi har så fint väder i dag, jag har mitt barnbarn hos oss som han har sovit över här i natt. Det var jättetrevligt

ha honom här. Han ska vara här tills em.

Vi får se vad vi ska hitta på. Det är fint väder i dag. Vi ska ta lugnt.

I kväll på dövförening. 


Det gick jättebra på beteendemedicin. Jag har börjat vattengympa 2 ggr i veckan det var jätteskönt.

Jag har stegräknare o jag har börjat gå långt mitt mål är 8.000-10.000 steg.

jag har lyckas över 10.000 jag känner mig stolt .

Jag hoppas jag lyckas gå ner i vikt jag har märkt att min byxa blev lös hoppas jag har gått ner.


                                                                             Ha en bra dag   

Av farmorbritt - 23 mars 2015 15:51

Hej
Helgen är förbi o tiden gick så fort.
Jag har läst ur denna bok den var jättebra bok.
Den handlade om hon har vuxit upp i muslimsk familj. Hon har bytt till kristen tro

Betyg fet text @ @ @ @ @

Ha en bra dag!

Av farmorbritt - 16 mars 2015 08:39

Måndag i dag. Det går så fort. Jag längtar att få åka bort vi ska åka till Stockholm i påsk det ska bli skönt.

Sedan till Island i Juni. L Ä N G T A R   .


Jag vill åka till norra Thailand då får vi se om vi kommer åka dit en vacker dag. Vill se Bangkok, Pattaya m.m Vi får se om ekonomi tillåter. Annars Kanarieöarna eller annan i Europa.


Drömmer bara om resor   


Ha en skön dag! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards