Farmorbritt

Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Nervös

Av farmorbritt - 8 februari 2016 09:36

Jag är nervös jag ska till beteendemedicin då får jag se om min vikt lyckas gå ner. HOPPAS   

Jag älskar LCHF mat. dom är sååå goda o lätt att göra. Helgen har varit toppen vi har haft främmande det var JÄTTEROLIGT vi skrattade mycket o mkt snacka. Spelade plump haha.. 

Ha en bra dag!

      

 
 
Ronja

Ronja

21 februari 2016 10:55

Lycka till och det kommer att gå så bra ska du se. Ha en fin Söndag.

http://insperation.bloggplatsen.se

farmorbritt

21 februari 2016 11:27

Tack Detsamma.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av farmorbritt - 13 januari 2020 21:48


      Den bild var jag som var ca 1 år. Visst är den en fin bild, bakgrund var min mormor Sigrid. Det är inte så många bilder som jag har bilder på mig och min mormor, hon gick bort 1967 jag har inte så mycket minne av henne. Jag är glad att...

Av farmorbritt - 13 januari 2020 21:44


Vi såg den film som handlade om två jesuiter som söker efter sin försvunne mentor, mentor sägs ha förkastat Jesus och konverterat till buddhismen. Det var ganska bra film. Betyg      ...

Av farmorbritt - 5 november 2019 16:20


Vi såg den film förra vecka den var sanna historia. Det handlade om den judiska präst från Luxemburg,oväntat frisläppt från koncentrationslägret i Dachau och får resa hem. Kremer förstår snart att nazisterna är missnöjda med hans bishop som vägrar sa...

Av farmorbritt - 27 oktober 2019 16:11


  Den såg vi. Det  var ganska bra film och handlade om dom räddade judarbarn. Det var en sanna historia. Betyg          ...

Av farmorbritt - 7 juni 2019 00:28


Den var bra film. Gillar Clint Eastwood. Betyg @@@

Skapa flashcards