Farmorbritt

Alla inlägg under mars 2019

Av farmorbritt - 23 mars 2019 07:41

Vi såg en film som hette Twins sisters det var en bra film det handlade om tvillingarsystrar dom skildes ifrån varandra när deras föräldrar dog. Dom hamnade olika hem. En har otur som fick jobba på bondgård hos en familj. En bodde hos en släkt som hon bodde bra. Dom skrev brev med varandra. Dom träffade första gången när dom var vuxna. Jag ska inte berätta utan ni får se själva. Jag ska ge bort den film.
Betyg @@@

Av farmorbritt - 23 mars 2019 07:29

Jag aka göra ny grader för jag har bytt från Stebri till farmorbritt. Vi har min barnbarn hemma hos oss. Kul. Jag längtar efter snön ska smälta bort. Är så less.

Av farmorbritt - 20 mars 2019 11:22

Jag är väldigt less på snö det finns mycket snö. Vill de ska vara borta för alltid. Vill flytta söderut då får man kort vintertid. Hatar halka. Blääääää


Ha en skön onsdag  

Av farmorbritt - 9 mars 2019 10:39

Vi har varit i Kap Verde    i en vecka med 2 familjer, det var så underbart och annorlunda land. 

     


Det var en NO STRESS ja det kan stämma för det är så lugn och tyst, fanns få butiker o restauranger. Vi tog all insulsive det var lättare o finns mat o drick. 

Hotellet var så toppen vi trivdes jättebra och har haft roligt med de andra döva osm vi babblade mycket och tog några utflykter. Geocachingjakten också. 


       

Här bodde vi. Visst är det fin.


Vi bodde i Boa Vista det är en ö som hette så

       


Visar bara några bilder. 


Ha en sköööön helg.   

Ovido - Quiz & Flashcards